Oranjebal

Het Oranjebal vindt om de vijf jaar plaats. Ook dit jaar is de lokatie weer het authentieke Kurhaus Hotel, aan het Scheveningse strand. Met dit gala zet de vereniging haar verbintenis met het koningshuis kracht bij: op maandag 27 april is het Koningsdag. In 2015 was het enthousiasme voor en na het Oranjebal groot. Het aantal aanmeldingen oversteeg de verwachting ruimschoots! Ook dit jaar houdt de organsatie rekening met een groot aantal gasten uit binnen- en buitenland.

Rondom het Oranjebal zijn twee weekends georganiseerd, één voor 18-35 jaar (IWE, 23-26 april) en één voor 35+'ers (24-26 april). In die weekends is er ruimschoots gelegenheid om nader met elkaar kennis te maken, te genieten van een scala aan activiteiten en om de Haagse sfeer op te snuiven. U kunt ook aan (een) onderde(e)l(en) van een weekend deelnemen en zelf aan uw programma de festiviteiten rondom Koningsdag in Den Haag toevoegen.

Op het Oranjebal zal na het diner de dansvloer geopend worden. In zijruimtes kunnen balgasten rustig met elkaar spreken. Om 1.00 uur zingen wij het Wilhelmus, waarna nog even doorgedanst kan worden alvorens de allersterksten naar de afterparty gaan. Wilt u logeren in het Kurhaus? Voor onze balgasten wordt een beperkt aantal kamers vastgehouden, die u zelf kunt reserveren.

We hopen dat iedereen zich welkom weet op het gala. Ondervindt u een drempel, heeft u speciale verzoeken of een vraag, aarzelt u dan niet om contact op te nemen met oranjebal2020@adelsvereniging.nl.

Voor uw aanmelding bij voorkeur dit formulier gebruiken. Liever printen en invullen? Gebruik dan deze versie.