Aanmelden

Indien u behoort tot de Nederlandse adel kunt u een verzoek om toelating tot de Nederlandse Adelsvereniging aan het bestuur richten. U kunt hiertoe onderstaand formulier invullen of een e-mail sturen naar secretariaat@adelsvereniging.nl, waarin u de gegevens uit het aanmeldingsformulier opneemt.
Nadat het bestuur heeft besloten u toe te laten tot de vereniging, ontvangt u van de Ledenadministratie een bevestiging en de inloggegevens van de website.

Een paar praktische opmerkingen:
* In het veld ‘Titel(s)’ kunt u uw eventuele (academische) titel(s) vermelden (bijvoorbeeld dr(s)., prof., MSc, BA etc). Bij ‘Titel/predicaat’ voert u de titel of het predicaat die bij uw familienaam behoort in.
* De informatie bij ‘meisjesnaam moeder’ is benodigd om de toets aan het Nederlands’ Adelsboek of het filiatieregister te vereenvoudigen. Na de toetsing wordt deze informatie verwijderd.

Velden met een * zijn verplicht.

NAW Gegevens

Bevestiging geen robot

Op dit formulier is een beveiliging actief. Los de som op om verder te gaan, en gebruik cijfers in het antwoord.